GT red 12.39

Det står en gräddtårta i kylen på redaktionen. Jag som åt lunch redan klockan 11 börjar bli sugen. Men det känns lite oartigt att vara den som börjar. Osvenskt, framför allt.

Ska i väg på kändisreportage snart. Kan bli spännande. Jag hoppas kändisen bjuder på kaffe och hembakt. Något säger mig dock att så inte blir fallet. Ett glas saft, kanske?

Valet och kvalet. Det är där jag står. Jag vill dricka alkohol i kväll. Samtidigt som jag vill åka ut till Fårö redan i kväll istället för i morgon bitti. Och det verkar dåligt med folk att dricka alkohol med. Charlie är mitt sista hopp. Om ingen annan anmäler sig frivillig? Bara en drink eller ett glas vin. Jag behöver inte dansa på borden. (Eller vi kan börja där så dansar jag vidare ensam sen i så fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback