Banana is back!

Min kära vän Anna är hemma på sverigebesök. När jag, Anna och My reste i Australien tillsammans våren 2007, föll både jag och Anna för varsin aussie boy (Surprise!). När vi kom hem från resan flyttade jag till Sundsvall men Anna flyttade till sin karl i Perth. Där bor de nu i sitt lilla hus och Anna pluggar på universitetet med en massa asiater. Senast hon var hemma var ett år sedan, men när man träffar henne känns det som igår. Som i kväll. Träning, middag och några glas vin på krogen. Tjejerna återförenade. Det vette fåglarna vad man hade gjort utan sina allra bästa kompisar. Love you, girls ♥


Anna och jag i Kalbarri, maj 2007 (oj vad lite vi visste då om vart livet skulle föra oss...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback