Boken med stort B

"Du borde skriva en bok om ditt singelliv!" sa Anna till mig i vintras.
Sedan dess har ett litet frö grott inom mig, men inte förrän häromdagen, när jag plockade fram min dagbok från 2007, insåg jag att fan, jag borde skriva en bok om mitt singelliv!

Så snart kommer den, min skönlitterära debut. Namnförslag mottages med glädje och ja, det blir en äkta chic lit. Som  alla män borde läsa för lite insyn i hur illa vi egentligen har det, jag och mina medsystrar i världens mest singeltäta stad.


OBS! Bilden är ett montage.
Foto: http://ashmagazine.files.wordpress.com/2008/06/book_satc.jpg

Kommentarer
Postat av: Nora

Antar att "Singel i Stockholm" är för uppenbart..."Singel på Söder"? "Singel och slirig på Söder"?? "Singel på Marie Laveau"?? The possibilities are endless!!

2009-06-05 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback