Läget

Ja, det är omoraliskt att blogga på arbetstid. Men jag är faktiskt fortfarande "på lunch". Och har inte hittat någon internetanslutning hemma. Plus att en läsesrapport kändes nödvändig.
(Emma, sluta läs här för du blir bara avis...)

Lägenheten är superbra och stor (jag får min dagliga motion av att gå mellan "sovrummet" och "klädkammaren" varför yoga-dvd ligger kvar oöppnad vid tv:n) och i går drog jobbet igång. Det känns kalas att vara igång och GT känns otroligt roligt och rätt. Lite pikar har man fått från sportkillarna som grämer sig (joho då) över att jag inte är hos dem och rättar stavfel. De har kvar fotot på mig och uppmaningen om lika många ord i varje mellanrubrik på väggen. Och de har fått en lyxig tv på sporten. Annars är det mesta sig likt på redaktionen.

Och solen skiner såklart. Det är ju Gotland. Fortsätter det såhär måste jag nog åka ut till Fårö i helgen. Överskottsbolaget är sig också likt, men oslagbara priser. Två storhandlingar har jag hunnit med, så skafferiet är laddat.

Kommentarer
Postat av: Emma

... Och jag kan ju informera om att det är grymt härligt med 25 grader och betong.

2009-06-23 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback