Mitt i artikeldimman pausar vi med ett blogginlägg åt folket

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Jag skyller på att jag inte har något internet hemma. Och när man är klar på jobbet vid 17.30 vill man helst inte sitta kvar utan rusar ut i solen i stället. Men jag lever och har hälsan, alltså. Jobbet går bra och jag trivs fortfarande. I kväll blir det en öl med några kollegor. Gud vad det vattnades i munnen när jag skrev det där. Öl. Öööööl...

Eh, ja. Anyway. Jag har en bit kvar på dagens "tunga" artikel. Och tro att den är tung. Något lite åt Aftonbladethållet. Jag kan skvallra om att ordet "kränkt" förekommer. Tungt.

Och så kan jag skvallra om att en viss svensk kändis har ett äcklig lätt mobilnummer. Jag undrar vad han har betalat för att få det. (Nu avlider Frida av nyfikenhet, va?)


Kommentarer
Postat av: Freud

Tss, jag har bra mycket mer kittlande kändisskvaller som jag kan locka med för att få ur dig det där!

2009-06-25 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback