SMS from another life

Jag rensade min mobil på SMS innan jag bytte till den nya, och hittade då några riktiga höjdar-sms som fick mig att skratta (och gråta). Här är några godbitar:

Från: Niclas
Du är som en transsexuell: har känslor som en tjej men ett begär som en man :)

Från:
Charlie
Jag är lite sen. Jag skäms. Jag springer.
 
Från:
en klok Pappa till en nydumpad Elsa
Elskedunt, det hjälper väl inte men jag tänker på dig. Så här tror jag: gör en clean cut. Lämna inga bakdörrar öppna, i alla fall inte offentligt. Så synar du om han bluffar. Ta ingen skit, bli inget offer. Det är han som är losern. Älskar dig! Papi

Från:
Grannen Jacob
Det löser sig Elsa. Du är alldeles för bra för att hela tiden träffa stolpskott till killar. Kram till dig min vän. Ta hissen upp om du behöver.

Från:
Anonym
Var rädd om dina ögon, de är helt underbara...

Från: Johanna
Älskar dig! Mitt enda nyårslöfte!

Från:
Frida
Hörde att USA inte har kvar Vita Huset längre. Numer har de tydligen bara en svart barack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback