Warsaw, baby!

Om ett par timmar tar jag och Stora Syster vårt pick och pack och far till Warszawa. Min 25-årspresent till henne ska verkställas genom fyra nätter i "Europas mest missförstådda stad". Lite mat, lite dryck, lite shopping och lite sightseeing väntar och som ni förstår får den annars så produktiva bloggar-Elsa några dagars paus.

So see you Monday, guys!

Mamma: Ni är väl försiktiga nu, och låter inte folk bjuda er på konstiga drinkar?
Jag: Ja, men det är väl klart att vi är försiktiga.
Mamma: Ja men de kanske aldrig har sett så vackra flickor förut...

Kommentarer
Postat av: Carro Fogelen

Håller med mor din! ;) Ta hand om er och ha så superkul! När åker du till Gotland egentligen? PUSS!

2009-06-12 @ 00:56:47
Postat av: Bebi Freud

Åh, lyckozar! Gud vad jag saknar dig min pälsklädda vän. Så jävla störande att du kommer vara på Gotland i sommar! VAAAaaarfÖÖÖööööör?!



Kyss unt smek

2009-06-15 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback