Bitterfittan

Ja, jag erkänner. Alla män är inte svin. Jag hatar inte män. Jag är bara bitter, helt enkelt. Men håll med om att det börjar bli mer regel än undantag att killar är otrogna mot sina flickvänner? Jag kanske skulle göra en lista här över alla otrogna män som jag känner till. Det skulle leda till en himla massa sveda och värk, så att säga.

Jag säger som Hoola Bandoola Band; vem i hela världen kan man lita på?

Själv skulle jag aldrig komma på tanken att hångla med någon som är upptagen. Men, sen är det ju inte alla killar som erkänner att de är stadgade förrän efter det där hånglet. Inte cool, killar. Och tjejer för den delen. För det finns faktiskt otrogna tjejer också där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback