En ny vecka på jobbet

Jag vaknade på fel sida i morse. Jag sov riktigt gott och ville inte alls gå upp. Väl uppe tappade jag en ögonskugga i golvet. Svartglittrig ögonskugga över hela badrumsgolvet (som jag skurade i lördags). Jättejobbigt att torka upp.

När det var dags för frukost hade Emma råkat ta mitt ägg så jag fick äta hennes hårdkokta (och believe me det var hårt. Överkokt, just the way she likes her eggs)

Kom in på jobbet och kände att det här blir en dålig dag, men då hälsade Maria ♥ mig välkommen med ett stort leende och en hel del nya case att ta tag i. Och då vände det. När Jesper sedan döpte vår redaktion till Lady Land och vår soffgrupp till Lady Land Lounge var dagen fulländad. Det här blir en bra dag! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oops, I'm SORRY, ok?

Se där, Blondinbella's right:)

2009-03-02 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback