Ge mig friskhet och skor!

Jag är sjuk och Mamma är hemma och vabbar mig. Egentligen är hon bara ledig men när man jobbar med Jesper som vabbar i snitt tre dagar i veckan blir man lätt inspirerad av detta begrepp.
Jag är skitttrött på att bli förkyld hela tiden och särskilt nu vill jag inte vara sjuk. Jag missar ju Marias sista dagar som min kollega :(

Men en liten uppiggning hittade jag i HM:s vårkatalog. Jag som i morse lovade mig själv att nu får det vara färdigshoppat för ett tag (speciellt skor) vet att jag kommer att köpa minst två (tre, fyra...) av dessa. Det kommer liksom inte att gå att fortsätta leva annars. Jag vet det. Frågan är bara hur tusan jag ska kunna välja? Och varför ska egentligen H&M göra skor överhuvudtaget, när de bara förstör min karaktär? Vad hände med LOGG-tshirts i dålig kvalité och urtvättade manchesterbyxor?

     
   
Foto: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback