Joshua hjärta Elsa

Joshua Radin på Debaser igår kväll var fantastisk. Allra mest fantastiskt vad när han provade på sina svenskakunskaper.
- Tack, tack. Puss, puss.
och sen, klimax:
- Elsa, is that a swedish name?
Oj oj. Det är ju meant to be, det förstår ni också. Jag ska gifta mig med den där mannen och så ska han skriva låtar om mig och det kommer inte att bli som med hans två första plattor som representerar hans två ex, utan hans kommande skivor kommer bara att vara Elsa, Elsa, Elsa and sweet loving, oh yes!

Näst mest fantastiskt var när han berättade om hur han slog igenom tack vare sin kompis som jobbade med en tv-serie. Och förresten, han är ju här i publiken, var är du, Zach Braff? Jaha, så där stod plötsligt JD i Scrubs mitt ibland oss vanliga åskådare och vinkade lite blygt.

Bra kväll, med andra ord. Bra kväll. 

       
                     Min blivande man         Vår blivande Best Man                    

Kommentarer
Postat av: ema

oh my good elsa, måste erkänna att jag är galet avundsjuk på dig. får jag komma på bröllopet? =)

2009-03-30 @ 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback