Snälla, snälla, snälla

Förbjud hångel på tunnelbanan. Åtminstone under morgonrusningen. Tack.

Kommentarer
Postat av: Frida Nilson

Elsa Pelsa. Du har det inte lätt. All denna kärlek runtomkring dig verkar driva dig till vansinne.

Men snart sitter du där själv och grovhånglar på tunnelbanan under morgontimmarna. Men vem ska då skriva arga blogginlägg?

Då kommer jag sakna bittra Elsa ;)Puss

2009-03-17 @ 09:52:37
Postat av: Emma

Hahaha... Som tur är finns FC.

2009-03-17 @ 10:17:21
Postat av: Linus

Vi bor inte i Nordkorea Elsa..

2009-03-17 @ 10:31:31
Postat av: Elsa

Haha, jag funderade på detta inlägg på väg till jobbet (blev inspirerad av ett hånglande par, såklart) och tänkte "nej fan, alla kommer ju bara tycka att jag är sjukt bitter, vilket de redan gör".

Men sen insåg jag att jag är ju fasiken bitter, och det är något att vara stolt över. Det kommer förmodligen göra mig känd en dag. Anna tyckte att jag skulle skriva en bok om singellivet. Den kommer att fyllas med bitterhet :)



Och Linus, Nordkorea verkar ganska lockande, tidiga mornar på Gröna Linjen. Bara för att du vill vara en av dem som hånglar in public och gör andra smått äcklade...

2009-03-17 @ 15:33:06
URL: http://elsalill.blogg.se/
Postat av: Linus

Avundsjuka*



och Nordkorea är en militärdiktatur

2009-03-17 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback