Hjälp, jag har en ful blogg!

Okej, det visste ni alla redan. Färgen är äcklig, rubrikernas typsnitt är oläsligt och jag lyckas inte ens lägga upp videoklipp. Min blogg är ett skabb som inte gör mig rättvisa.

Så nu är det dags att göra något åt detta! Och till min hjälp har jag...ER, kära läsare! Ja, just det. NI måste hjälpa mig. Hur fasiken gör man för att ändra utseende på bloggen? Till och med Emelie Wiktorén (no offense, Em) har en snyggare blogg än jag, med bild på sig själv i headern, som det tydligen kallas. Så tell me, kära vänner, måste man kunna html-koder och skit för att få en snygg blogg? Ska det verkligen vara så svårt? HUR GÖÖÖÖR MAN??!!

Alternativt, hur mycket vill någon ha betalt för att snygga till bloggen åt mig? ;)

Carro och Linus har min favoritblogg just nu, utseendemässigt i alla fall. Tihi.

Kommentarer
Postat av: My

Mjaaa.... Jag vet ju någon som kan HTML iaf. ;)

Men finns det inte såna där färdiga inställningar på din sida, eller alltså serversidan/huvudsidan, där du kan välja färdiga koder att använda? Om du hänger med på vad jag menar.. Eller hur gjorde du denna gris-sida? :P

Hahaha.

Nej. Så hemsk är den inte. Men film hade varit kul.

2009-05-27 @ 09:53:06
Postat av: Elsa

Asså, det här är ju bara någon färdig mall jag har valt. Inte en endaste html-kod har jag behövt knappa in... Hjälp mig!

2009-05-27 @ 11:42:43
URL: http://elsalill.blogg.se/
Postat av: carro

Men Elsa! du är sötast i världen. Jag hjälper dig att fixa med bloggen om du vill. Vi slänger ihop en fabulous header, och ändrar lite typsnitt och färger, och vips så har nästa stora bloggerska fötts. Jag lovar, jag hjälper dig.

2009-05-29 @ 15:23:31
URL: http://lalabarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback