I mitt sovrum

Först och främst: Vem är den anonyme kommentatorn som mycket riktigt påpekade att det verkar som om jag och den okände mannen är gifta?

Det går livat till i min säng. Drömmässigt, alltså. Häromnatten försökte Annika mörda mig och sköt mig tio gånger. Jag var genomborrad av kulhål och försökte stoppa blödningen men vaknade istället och låg krampaktigt och höll mig om magen.

Och så i går natt. Jag vaknar och har ett svagt minne av att jag sms:at Frida under natten. Kollar mobilen, och mycket riktigt. Halvt sovande har jag komponerat följande, helt obegripliga sms.
"Hahaha. Hoppas min nakenchock inte ger dig men för livet!"

Det blir intressant att se vad som händer i afton. God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dessutom ska du blanda dig i mina drömmar också. Så jag vaknar. Inte helt okej.

2009-05-25 @ 00:00:08
Postat av: Maria Ahlin

Haha det var ju jag!!!

2009-05-25 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback