Listan är lång

På något magiskt vis blir alltid min födelsedagsvecka otroligt intensiv. Förra året var det konserter med kören, b-uppsats och tusen andra ting. I år ser veckan ut ungefär såhär:

Måndag: Jobba, Middag och social catchup med Anna och Annika. Ringa bilverkstan. Fixa boende i Visby. Hitta en bra lösning för presentationen av syrrans födelsedagspresent.
Tisdag: Jobba, Ridning, plocka undan alla grejer i lägenheten inför fotografering, hämta paket på posten.
Onsdag: Jobba, Fira min och syrrans födelsedag hos mor och far.
Torsdag: Jobba dag och kväll och hitta en alternativ sovplats. Vara glatt och lyckligt födelsedagsbarn hela dagen!
Fredag: Jobba, fira syrrans födelsedag med drink på Gerdas.
Lördag: Köra bilen till verkstan och installera stereon, handla mat och dricka, städa, fira min födelsedag med fest hos mig plus utgång.
Söndag: Heldag i horisontellt läge?

Observera att jag även ska hinna äta, sova och kanske duscha någon gång under veckan också. Nu kör vi, birthday week!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback