What a day

Dagen har tillbringats i Uppsala, på tv-inspelning. För att se och lära på plats, liksom. Faktum är att största delen av dagen ägnades åt passning av ett visst kändisbarn. Himla söt liten knodd, men tyvärr gillar inte barn mig. Inte små barn i alla fall. Jag funkar bättre med 8-åringar och uppåt.

Hursomhelst, intensiv dag på alla sätt och som grädden på moset har jag nu lovat Frida att ställa upp på en intervju med bild i Aftonbladet. Så när som helst kommer en fotograf hit och tar en bild på en sliten, trött Elsa. Man kan ju fråga sig varför jag ställde upp på detta, just i dag. För Fridas skull, antar jag. Varsågod, Frida.

Men ni kanske gör bäst i att inte köpa Aftonbladet imorgon. Jag tar inget ansvar för hur mitt trötta ansikte gör sig ihop med trycksvärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback