Åh hej och hå

Jag har inte sovit många timmar i natt. Är fortfarande seg och darrig efter min magsjuka, men tvingade upp mig själv för att plugga. Jag har just läst ett kapitel i Metodpraktikan och inte förstått ett enda ord av vad jag just läst. INTE ETT ORD.

Snart ska jag till skolan och bli sågad (hyllad?) för mitt och Emmas uppsats-PM. Sedan är det bara att sätta sig med böckerna igen. Tenta i morgon. Åh herregud, hur ska det här egentligen vara genomförbart?

Fast jag är ändå på bra humör. I går fick jag ta ut mina aggressioner på flyttfirman. Det var skönt. Och i dag fick jag prata med mannen som ska överlämna nyckeln till mitt nya hem, och det var minsann en glad lax. Han frågade om han skulle ha på sig någon konstigt hatt så att jag kände igenom honom när vi ska ses på fredag. Ha ha ha. En ros i kavajslaget kanske? Ho ho. Han gjorde min dag, han. Laxen.

Förresten - vilka är de här suddiga pållarna, och varför blev jag och Linnea barnsligt överlyckliga över att se dem på dansgolvet i lördags?
- Åhh, pållar!! Heeeeej, hästarna!!!



Kommentarer
Postat av: Linso

1) Varför är min mun större än hästmulen? 2) När tog jag på mig hästhuvudet? 3) Elsa, vi är ju hästtjejer! 4) Om man är kille skulle man kanske satsa mer på hästutklädnad. Tror att stackars hästkillarna måste fått minst 27 ragg. 5) Varför nyser inte Frida mer? ...



/Linso

2009-11-04 @ 19:07:05
URL: http://linsolo.blogg.se/
Postat av: Elsa

HA HA HAAA, jag såg inte ens att det var DU på bilder, Linnea!!



Ha hahaha!

2009-11-04 @ 22:37:22
Postat av: Linso

Så jävla vidrig var jag alltså på fotot. Hehe. Söt tjej. Det kanske inte är Frida? Vad vet jag, jag känner bara igen mitt hår det är allt. =)

2009-11-04 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback