And the winner is....

...DET får ni inte veta förrän i början av december när klänningen levereras, haha! Men nu är den hemklickad, i alla fall. Spännande va, kan ni hålla er?

Och TACK för era röster måste jag ju säga. Fantastisk uppslutning. Kommentarsfältet har aldrig varit så fullt! Och besöken aldrig så många! Vissa av er känner jag mig dock tveksam till, som herr Ali-sorena Mehti som tyckte att jag borde gå naken, alternativt lägga ut nakenbilder på mig själv i bloggen. Fat chance, Ali!

Och Mia Stalin och Hanna - ni må vara arbetande, välbetalda yrkeskvinnor. En fattig student som jag, som denna månad kämpar med dubbla månadshyror OCH flyttkostnader har ICKE råd att köpa båda. I wish, though.
 - Om någon vill skänka mig den jag inte köpte i julklapp - here's your chance! Syrran? ;)

Och sen ställer jag mig tveksam till att det är DEN RIKTIGE Ingemar Åttingsberg som har röstat på den gröna (gröna?!) Jag har en känsla av att han inte skulle skriva sitt namn med små bokstäver. Eller vad tror ni, klazzkompizar? Fast jag vet att han har läst min blogg tidigare...

Och slutligen, My - förlåt att jag förde dig bakom ljuset. Det ska aldrig hända mer. Jag lovar. Hoppas att du kan förlåta mig.


Moa-ha-haaa!


Kommentarer
Postat av: carroe

det här är den sista kommentaren dur får av mig fram tills du säger vilken klänning det blev.... hårt mot hårt.

2009-11-04 @ 00:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback