No love from Lasse

Vi fick aldrig se Lasse i söndags. När vi kom till Globens tunnelbanestation möttes vi av stora lappar som deklarerade att konserten var inställd på grund av svininfluensan. Jag och Annika får gå på den nya konserten i december i stället, men stackars Elin (som var mest peppad) missar den helt. Så om någon är intresserad av att köpa en biljett till Winnerbäck den 14 december så hojta till.

Jag blev faktiskt inte särskilt besviken. Efter allt stående och jobbande var jag så slut att det kändes alldeles lagom att åka hem och titta på de ensamma mammorna i stället.

Förresten kom Emma med vilseledande uppgifter via Facebook i går. Frida ringde och undrade förskräckt om jag smittats av svininfluensan.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, det där var ju förskräckligt roligt! Jag skrattade gott på jobbet när jag fick ditt sms=)

2009-11-10 @ 14:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback