Tänk om

Rent kvantitativt leder den blommiga. Men gör man en kvalitativ textanalys av kommentarerna inser man att de som argumenterar för den cerise har mer hållbara motiveringar. Och då räknas även kommentarer via Facebook, msn och muntligen.
(Ja, jag är fast i uppsatstänk)

Bästa motiveringen är förresten "Den cerise, helt klart. Jag hade ett krogragg nyligen som hade något som liknade den blommiga, bara därför bör du ta den cerise".

Men nu vill jag ber er blomfans där ute att beakta detta fenomen. Klänningen har alltså en rosett baktill. Blir det inte väl puttenuttigt med både en rosett och blommor? Plus att den rosa är mycket mer festlig, den blommiga mer vardag. Och är det inte lite förklädesvarning på den blommiga?

Och tänk nu på att det är JAG som ska ha den, inte vad DU helst skulle ha. Du är i den här frågan totalt oväsentlig.


www.halens.se


Kommentarer
Postat av: Hanna

Båda är jättesöta.

Cerise måste jag säga är lite mer du, färgstark och skinande.

Blpmmiga är också jättejättefin, men kanske lite somrig? Fast fantastisk som vardagsfin höstkl'änning också. Kan du inte köpa båda? Det är svaret på alla frågor :)

Men om det bara blir en röstar jag också för cerise.

2009-11-03 @ 12:45:20
Postat av: carroe

Elsa! Du har ju uppenbarligen redan bestämt dig för den rosa, du försöker bara övertyga dig själv genom att övertyga oss andra ;)

Men om jag tar bort MIG i den här frågan och om syftet är att det ska vara en fest-party-klänning, ROSA! för du är en tjej som är fin i rosa :)

2009-11-03 @ 12:50:32
URL: http://creativecorner.tumblr.com
Postat av: Malin Sailor

ROSA. Finns inget annat!!!

2009-11-03 @ 13:28:22
Postat av: mia stalin

Men herregud. Du ska givetvis ta båda två. Hej hå. KRAM.

2009-11-03 @ 13:38:32
Postat av: My

Men hörru du. Skyll dig själv om du för oss bakom skynket och inte visar HELA klänningen! Bah! Borde inte rösta här inte. ;)

Men ok, håller med om att den blir väldigt puttinuttig med både rosett och blommor. Iofs är ju inte cerise den hårdaste färgen heller, haha. Men jag säger iaf cerise nu! Punkt.

2009-11-03 @ 13:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback