This IS the shit

Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Jag lägger ner verksamheten. Det känns lite tråkigt, men helt rätt. Jag vet att ni är några trogna läsare där ute men faktum är att de flesta av er är mina närmaste vänner. Så nu får ni helt enkelt lyfta på luren när ni vill ha update på The fashionable life of Elsa. Hehe.

Det var kul så länge det varade, som en kille sa när han dumpade mig som 16-åring. Och kul var det. Vem vet, bloggen kanske återupplivas någon gång i nytt format. Den kommer att ligga kvar på nätet ett bra tag för er som känner att ni vill gå tillbaka till bloggens start, i mars 2008 och minnas, njuta, återuppleva. Ja, ni förstår.

Så vad ska jag göra nu? Jo, jag ska fanimej börja skriva dagbok igen. När jag läser mina gamla dagböcker har jag så fruktansvärt roligt åt mig själv och inser hur mycket man lär sig av att skriva ner sina tankar och känslor. I stället för att dela dem med hela världen, typ.

Det här blir det sista inlägget här. Hej och tack för att ni har lyssnat.

p.s. Det blev den rosa klänningen men den var inte så fantastisk IRL så att säga, så den fick återvända till Borås och Haléns lager.


HEJ DÅÅÅÅ!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså gud vad sorgligt det där var... Jag blev nästan tårögd...

2009-11-26 @ 22:11:50
Postat av: Johanna Hedqvist

Nejjääää jag älskar din blogg!!! Vad ska jag nu ha roligt åt,tycker du skriver fantastiskt bra!! Jag är en sån här "anonym" läsare som aldrig hör av mig men jag tycker verkligen din blogg är toppen!! Jaja, ja får klara mig ;) hoppas du mår bra annars!

Kram johanna

2009-11-26 @ 22:27:48
Postat av: Carroe

Jag tar det som att du och jag kommer att höras på telefon snart :) puuuusss fina Elsa!

2009-11-26 @ 23:14:51
Postat av: ema

schluuuuuuutaaa!!! intee!!

2009-11-26 @ 23:41:25
Postat av: Freudie

VA! Vad är det här för skitsnack?! Jag vill ju kunna sitta i grannlyan och läsa allt om vad du har för dig i din lägenhet när inte jag är där! Du kunde ju åtminstone ha förvarnat dina närmaste. Det enda positiva med det här inlägget var att man fick höra en riktigt superkönglig låt. Besvikelsepuss!

2009-11-26 @ 23:44:50
Postat av: Malin

Jag ser det som ett svek. Din är en av de få bloggarna jag följer, du kan inte göra såhär mot mig!

2009-11-27 @ 16:12:22
Postat av: Frida

Varför hänger jag fortfarande här varje dag..?

2009-12-16 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback