Elakingar

Jag erkänner att jag är något av en klädnazist. Jag kan irritera mig i timmar över hur folk klär sig. Fundera över hur de tänkte när de satte på sig just den där kombinationen av plagg.
Det här sker dock i tysthet. I mitt huvud. Möjligen ventilerar jag åsikterna med någon vän ibland.

Men i går på Kåren hände något. Tre personer, vid olika tillfällen, förolämpade mina neonrosa jeans. Högt. To my face (eller snarare to my back). Och innan jag hann reagera var de som bortblåsta.
Elaka människor som förstörde min kväll. Jag älskar mina rosa jeans och tänker inte sluta använda dem på grund av det här, men de kanske får reserveras för Stockholm. Sundsvall är kanske inte riktigt redo för neon än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback