Grannsämja my ass

Mina afrikanska grannar har spelat en sjuk, enformig musikslinga på högsta volym hela dagen. Som tre bastoner och sen en liten visslande ljudeffekt. Det låter som om de försöker driva någon (mig??) till vansinne genom att spela samma slinga om och om igen. Jag har hört att viss tortyr bedrivs på det sättet.
Försök att koncentrera er på dagordningsteorier, reliabilitet och analysmetoder till det, ni.

Så jag bestämde mig för HÄMND. Datorn får man inget vidare ljud ur men jag har ju faktiskt en stereo som aldrig används i bokhyllan. De flesta cd-skivor ligger dock i bilen men jag hittade en klassiker. Nämligen: Bröderna Hansons första skiva från 1997 (klicka för att lyssna på ett av underverken!)



Sweet revenge...

 


Foto: http://avanttrash.com/images/taylor-hanson.jpg
Väldigt mycket pojkband, väldigt mycket gitarrsolon och väldigt mycket IRRITERANDE om man inte som jag har finfina tonårsminnen till just dessa låtar. Moahahahaaa!

En gång i tiden var jag nämligen övertygad om att jag skulle flytta till Tulsa, bli en del av den mycket religiösa familjen Hanson och gifta mig med Taylor. Haha. Joho då. Jo men kolla vilken hunk han var då...... HAHA!
(Är vi inte lite lika på något sätt? Äktenskapstycke? Eller är det bara håret?)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha, så roligt - innan jag läst klart ooch bara såg bilden tänkte jag att ni var lika och hade äktenskapstycke och att jag skulle skriva det och sen hade du redan skrivit det - vi har lite samma hjärna du och jag! Puss

2009-10-30 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback