Hello Africa?

18 september 2009:
Jag möter en afrikan utanför min port.
Afrikan 1: - Hej, är du student?
Jag: - Ja.
Afrikan 1: - Välkommen till Sundsvall!
Jag: - Eh, tack, fast jag har bott här i två år...
Afrikan 1: - Va? Nej, då skulle jag ha lagt märke till dig! *blink*

19 september 2009:
Jag möter en annan afrikan utanför min port.
Afrikan 2: - HEJ! Oj, vad söt du var!

30 oktober 2009:
Jag möter en tredje afrikan utanför min dörr. (Han kommer ut från lägenheten med den höga musiken)
Afrikan 3: - Hej, är du student på Mittuniversitetet?
Jag: - Hej hej, ja, det är jag.
Afrikan 3: - Du är mycket vacker!

Då vill jag bara visa för er hur jag såg ut i morse när jag kom upp från tvättstugan, blek och nyvaken med flottigt hår och smutsiga mjukisbyxor. Kanske är det därför jag är singel, för att svenska killar inte uppskattar min oerhörda skönhet? Dags att flytta till Afrika och utforska singelmarknaden?


Vacker va?

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback