Hoppla

StuBo ska stänga av värmen och vattnet. I ett dygn från och med i morgon bitti. Det innebär att jag måste tappa upp vatten så att jag kan dricka, koka saker, tvätta mig, spola i toaletten. Det känns lite jobbigt. Men jag är väldigt glad att det inte är just i morgon jag ska flyttstäda. Det kunde ha blivit väldigt, väldigt besvärligt.

Himla hyggligt av dem att informera om det i alla fall. Ett par timmar i förväg. Schysst framförhållning.

Nu är klockan 22.40 och jag tänker gå och lägga mig. Jag kan inte minnas senast jag gick och lade mig såhär tidigt. Men min kropp är helt slapp, huvudet snurrar och ögonen kliar och vill inte vara öppna mer. Nu hoppas vi bara att vi inte blir sjuka lagom till allt som måste göras, planeras, skrivas, pluggas in...

Gute Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback