Idag är Elins dag

I dag fyller en av mina bästa vänner, pinglan ELIN 23 år. Hon läser inte min blogg. Hon använder inte sin Facebook trots att hon har en. Hon har med andra ord inte riktigt hakat på trenden med sociala medier.

Men NU när hon och sambon har gått och blivit med valp tillbringar Elin många timmar hemma i tvåan. Elin beskriver sig själv som mammaledig, typ.

Så därför tänkte jag tillägna henne ett inlägg, eftersom hon går hemma och har lite tråkigt sådär (enligt mig, inte henne). Och så ska jag tvinga henne att gå in och läsa nu när hon har så mycket tid. 

Och för att fira henne har jag skrivit en alldeles egen SÅNG. Melodin kan ni, klassiker Ja må hon leva, så sjung nu högt och klart för er själva och sänd Elin en tanke.

Jag kallar den Elin's bithday tribute
So here goes.                  


Elin blir större
hon växer så det knakar,
Ja Elin har blivit jätteotroligt STOR
små fjortisblondiner
är avis på henne
för Elin har blivit störst på de-een-na JOOOORD!

HIPP HIPP HURRAAAAA!!!


Snygg är hon också!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Elsa min älskade lilla vän. Det var så fint! :-)

2009-10-23 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback