JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag som tyckte att Västberga kändes lite långt bort, lite off, lite industriaktigt....................

                                  ........................tycker inte riktigt så längre....

........eftersom......
(trumvirvel)


                               JAG OCH FRIDA KOMMER ATT BO TYP GRANNAR!!!!!!!!!!!!
                 Fem minuters promenad ifrån varandra, MAX!!!! Ahhhhhhhh underbaaaaaaaaart!!!
Det kommer att bli som på Hornsgatan i våras, fast BÄTTRE (för jag kommer slippa städa efter henne, he he...)

Emma - jag vet att du är avundsjuk och bitter, men förlåt, jag var tvungen! Jag måste få vara lite glad nu. Du hade gjort samma sak. Plus att du faktiskt VALT både jobb och kärlek framför vår treenighet ;) Men vi älskar dig fortfarande!


 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar kartan!! haha!

Och grattis till "grannigheten" :)

2009-10-29 @ 11:44:48
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken dröm, snyft snyft, jag är så glad för er skull, snyft snyft, jätteglad, snyft snyft, inte alls avis, snyyyyyyft.

2009-10-29 @ 17:59:58
Postat av: Emma

Btw, du vet att jag kommer att bosätta mig i din soffa och ha myskvällar med er? Jag får väl ett klippkort till soffan?

2009-10-29 @ 18:02:12
Postat av: Elsa

ÄlsklingsEmma, såklart du får! Du är ALLTID välkommen i min soffa!!!

2009-10-29 @ 23:56:54
Postat av: Storasyster

Åh, vad roligt! Och så fin och söt karta - underbart!

2009-10-30 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback