Let there be light

När man snart ska flytta är det en DÅLIG idé att åka till IKEA. Nu åkte jag ju dit för att köpa flyttkartonger (=nödvändigt vid flytt) men självklart kunde jag inte motstå en liten lampjävel.
Sjukt fin var den alltså, men det är otroligt dumt att köpa på sig grejer till hemmet strax före en flytt. Nu skulle dock lampjäveln utgå ur sortimentet så det gällde ju att passa på.
Ett så kallat pass-på-tillfälle.

Otroligt dumt var det också att när jag kom hem och skulle packa upp lampjäveln och njuta av min nya mysbelysning,
så tror fan att lampjäveln är trasig! En lång spricka i glaset.

Bara att åka till IKEA igen och byta. För den har inte gått sönder på vägen hem, vill jag lova!

Den här gången kommer jag dock att springa genom hela varuhuset så att jag inte "råkar" få med mig en julgransmatta med små lampor eller något annat onödigt hem.



Lampjäveln. Fast min är lila. Det vill säga finare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback