Listan igen!

Jag älskar ju listor. Men min stresslista för de kommande veckorna känns sådär kul måste jag erkänna. Sådär kul, men nödvändig.

Att göra:
- Mäta möbler
- Boka magasinering av möbler
- Boka flyttbil
- Boka besiktning av lägenheten
- Köpa flyttkartonger
- Slänga grejer
- Lämna kläder till Röda Korset
- Plugga till tentan
- Skriva uppsats-pm
- Plugga låttexter
- Köpa födelsedagspresent till Elin W
- Köpa städartiklar
- Skruva ner hyllor, lampor och speglar
- Packa ner hela mitt liv i lådor
- Flyttstäda

Och utöver det här ska jag helst hinna träna, äta, sova, umgås med folk, gå på Winnerbäckkonsert och se alla viktiga tv-program också.
Det är skönt att känna att man lever, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback