Mot Stockholm!

Jag har gått upp i ottan för att kirra en biljett hem till Stockholm. Och vad bra det gick! Jag som har varit lite rädd för Tradera och all spänning det medför klickade just hem en biljett för 63 kronor. JAG VANN liksom!! Det har aldrig hänt förut.

Däremot vet jag knappt om det var värt det. Eller jo, såklart det var. Men seriöst, trygghetsnörden Elsa mår fysiskt dåligt av att sitta spänd såhär tidigt på morgonen och uppdatera sidan för att se om någon bjudit över. Och sedan paniken när någon gjort det och man själv måste lägga ett nytt bud eller buda på en ny biljett. Fy, jag är nästan kräkfärdig. Huga!

Men nu är jag alltså snart på väg hem. Joshua Radin på Debaser ikväll, mina vänner! Weee!

Kommentarer
Postat av: Kakan

känner igen den där tradera-känslan.. Helst vill man ju ha sin biljett bokad MINST 2 månader i förväg :) Snyggt jobbat.

2009-10-13 @ 09:47:58
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Elsa

I know, det är vidrigt! Tacka vet jag trygghet och planering :)

2009-10-13 @ 16:40:55
Postat av: Carro

Elsa vart har du tagit vägen!? inte uppdaterat sen den 13:e? buhuuu

2009-10-17 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback