Bästa dagen, bästa dagen!!

Vi klev upp tidigt, packade in oss i Amy, krockade nästan med en Sundsvalls Kommun-bil som ägnade sig åt vänstertrafikkörning och sen bar det av mot BODA BORG!

Jag, Frida, Carro, Karin, Linus.
Sju timmar. Femton avklarade celler. Femton! Enligt tanten i kassan är det tolv fler än vad de flesta andra klarar. Vi var med andra ord grymma. Helt klart värt det stora röda, pulserande blåmärket på höften. Och ömmande, röda knän. Jag tror att vi måste plocka fram barnen i oss lite oftare för det här var den roligaste dagen på hela 2009. Hittills. Utan konkurrens!



Spindelkvinnan Elsa

   

 
I Köket. Som råttor.

   


Vad göra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som catherine zeta-jones i entrapment =)

2009-09-30 @ 21:51:50
Postat av: Andrea

Va roligt :) Hur kom ni på den idén...?! Saknar dig min elskling:( pusspusss

2009-09-30 @ 22:07:57
Postat av: ema

suuuuck att jag inte kunde följa med!! men det blir väl en repris snart hoppas jag? =)

2009-10-01 @ 01:15:14
Postat av: My

Helt klart! Man mår ju fasiken som bäst när man får leka! :) Du såg ju riktigt atletisk ut också..



Men hur duktiga ni nu säkert var, så måste jag ju faktiskt också droppa infon om att de flesta bara är på de där ställena i typ 2 timmar, därav antalet klarade banor.. :) Hur ORKADE ni? Hahaha..

2009-10-01 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback