Dagens do's and dont's

Do's:
Innan du ens överväger att flytta - RENSA ut onödiga saker och möbler som du inte behöver. (Ett tips Frida N hade behövt)

Hyr hellre ett släp på OKQ8 för 140 kr/tre timmar än på Statoil för 375 kr/dag.

Dont's:
Kör inte släp utan att dra upp det lilla hjulet. Det är endast till för när du rullar släpet för hand. Har du hjulet i när du kör blir det med största sannolikhet varmt, mjukt, snett och obrukbart i framtiden. Samt att åter väldigt konstigt.

Försök inte backa ett fullastat släp om du inte vet vad du gör. Ta hellre hjälp av en snäll, händig man som råkar finnas till hands.

Underskatta inte Maltas fotbollslandslag.

Överskatta inte Sveriges fotbollslandslag.

Och för er som inte listat ut det har jag tillbringat min eftermiddag med att hjälpa Frida N att flytta ut ur min lägenhet och in i ett obehagligt rum i ett ännu obehagligare kollektiv.


Men snygg är hon!


Kommentarer
Postat av: Frida!

Det är inte obehagligt nu! Faktiskt mycket trevligt, du får komma och hälsa på. Och alla saker jag har är av betydelse, bara så du vet! Jag köper prylar med kärlek...

Kom nu och hälsa på och sluta gnälla.

Tack för hjälpen söta du!

2009-09-12 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback