Effektivitet is my middle name

I 52 timmar har jag befunnit mig i Sundsvall. Under dessa 52 timmar har jag hunnit med följande:

→ rensat garderoben
→ blivit tagen av polisen...
→ druckit rosé på Förrådet. Traditionsenligt ur mina plastmuggar med djur på.
→ inspekterat ett par av de nya nollorna
→ köpt sjukt billig öl och dansat på Kåren
→ träffat en lookalike till Bastian i "Den oändliga historien"
→ suttit mig igenom en och en halv föreläsning på sammanlagt tre timmar
→ flyttat ut Emmas alla möbler och pinaler
→ varit på IKEA och storhandlat på Willys
→ köpt träningskort på Friskis och Svettis, och tränat!
→ varit bakis
→ ätit en pizza
→ dammsugit
→ rensat köket på gammal mat
→ skruvat upp en ny taklampa

Plus lite andra vardagssysslor såklart. Sundsvall är sig likt, precis som min lägenhet efter att Emmas grejer lämnat den. Nu ska bara Fridas möbler ut också!


Bastian!
Foto: http://www.nest.udm.net/unter/nes/graphics/bastian_falkor1.jpg


Kommentarer
Postat av: My

Elsa, vafan!

Trodde vi hade sagt "no more" till det där med att bli haffade av polisen! Vad händer? Har du inlett en ny, kriminell bana?

2009-09-04 @ 12:25:52
Postat av: Elsa

ett längre svar på den frågan kommer. haha. Den här gången slapp vi i alla fall böter! Och jag kan avslöja att fordonet vi färdades i INTE var en bil...

2009-09-04 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback